راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

آنچه در این مقاله می‌خوانید

خرید دستگاه لیزر موهای زائد از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب

مخاطبین زیادی به دنبال استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد هستند. اگر کلینیک زیبایی شما هنوز  دستگاه لیزر ندارد و به فکر خرید دستگاه لیزر موهای زائد هستید، این راهنمای خرید را به هیچ وجه از دست ندهید.

دو مورد مهم در خرید دستگاه لیزر موهای زائد 

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید به دو نکته مهم توجه کنید. در ادامه شما را این دو مورد اشاره خواهیم کرد:

لیزر بار

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد، باید به عوامل مختلفی توجه کنید. به همین خاطر در ادامه به نقل از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب در رابطه با این عوامل صحبت می کنیم. اولین مورد بخشی از خود دستگاه است که لیزر بار نام دارد. لیزر بار یکی از بخش های اصلی هر دستگاه لیزر است. این قطعه نور دستگاه را تولید می کند. همان طور که می دانید دستگاه لیزر با استفاده از همین نور است که فولیکول های مو را از بین می برد. به همین دلیل لیزر بار ضعیف به معنای عملکرد ضعیف دستگاه لیزر موهای زائد است.

شرکت های مطرح در جهان برای تولید دستگاه لیزر به لیزر بار توجه ویژه ای دارند. آن ها برای ساخت لیزر بار، از فلزات و آلیاژهایی با بهترین کیفیت استفاده می کنند. در غیر این صورت، لیزر بار به سرعت می سوزد. همچنین برای افزایش طول عمر به آن سیستم کولینگ نیز اضافه کرده اند. برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد حتما به این دو نکته توجه داشته باشید. چرا که با از بین رفتن لیزر بار، نمی توان از دستگاه لیزر نیز استفاده کرد.

خرید دستگاه لیزر موهای زائد از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب

هندپیس

نکته بعدی که در خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید توجه ویژه ای به آن شود، هندپیس است. در مورد لیزر بار گفتیم که نور تولید می کند. این انرژی تولید شده از طریق هندپیس است که به بدن منتقل می شود. شاید در نگاه اول، توجه به هندپیس بی اهمیت به نظر برسد. اما در عمل و در حین استفاده از دستگاه لیزر، شما در اکثر مواقع باید از هندپیس ها استفاده کنید. اگر نتوانید هندپیس ها را به راحتی در دست بگیرید، کنترل خوبی نخواهید داشت. داشتن کنترل بر روی هندپیس کمک می کند تا به راحتی کار خود را انجام بدهید و تمامی نواحی بدن را پوشش بدهید. این گونه نتیجه نهایی برای مراجعه کننده رضایت بخش است.

گفتیم در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد علاوه بر لیزر بار، به هندپیس آن توجه کنید. تنها این که به خوبی بتوانید هندپیس را به دست بگیرید، کافی نیست. باید به نکات دیگری نیز توجه کنید. یکی از این نکات، سایز دهانه هندپیس است. سایز دهانه بر روی مقدار خروجی نور از هندپیس تاثیر می گذارد. هر چه نور بیشتری خارج بشود، ناحیه بیشتری از پوست مراجعه کننده را تحت پوشش قرار می دهد. به همین علت حذف موهای زائد، سریع تر عملی می شود و همچنین کیفیت نهایی لیزر، نتیجه خوبی دارد.

در کنار سایز دهانه، باید به جنس سر دهانه توجه کنید. بهتر است که جنس آن از آلیاژ برنج باشد. در این صورت است که گرمای بهتر به دهانه هندپیس انتقال می دهد. و همچنین حرکت این دهانه ها بر روی پوست مراجعه کننده آسان می شود.یکی از دستگاه های لیزری که به شما پیشنهاد میکنیم دستگاه لیزر کیوسوئیچ است . شما برای خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ میتوانید به سایت بسیم طب مراجعه کنید 

در این مقاله سعی کرده ایم به دو مورد از مهم ترین قسمت های یک دستگاه لیزر اشاره کنیم که حتی با اهمیتی که دارند، توجه ویژه ای به آن نمی شود. موارد بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید به آنان توجه کنید؛ برای مثال گارانتی دستگاه. اگر به کیفیت دستگاه لیزر اهمیت می دهید، شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد، گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

*این محتوای تبلیغاتی می باشد*

به‌نظرتون این مطلب چطور بود؟
+1
0
+1
1
+1
0

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لیلا علی‌آبادی

مشاوره مامایی

لیلا علی ابادی عضو انجمن علمی مامایی ایران٬ عضو نظام پزشکی ایران با شماره نظام پزشکی:م-۶۶۴۳۸ ٬ کارشناس مامایی و ماماهمراه٬ دارای مدرک زایمان فیزیولوژیک در حوزه ورزش بارداری و یوگای بارداری و زایمان مشاوره تغذیه برای بارداری سریع و اموزش تغذیه در بارداری دوره های آمادگی برای زایمان و مشاوره های زناشویی و رابطه جنسی فعالیت دارند.

 

مزایای ویزیت آنلاین:

ورود به سایت
نام کاربری / ایمیل / شماره موبایل خود را وارد کنید
بازیابی کلمه عبور
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ورود به سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ثبت نام در سایت
شماره موبایل / ایمیل را تایید و اطلاعات را تکمیل کنید
ثبت نام در سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر